פיגוע הדריסה בירושלים • התגובות

    גואל ועקנין | צילום: חדשות 24 2 Comment on פיגוע הדריסה בירושלים • התגובות
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הכלכלה נפתלי בנט הגיב לפיגוע הדריסה בירושלים והאשים את אבו מאזן: "אבו מאזן הוא הנהג במכוניות המוות בירושלים, והמחבלים הם רק שליחיו. מדינת ישראל צריכה להגיד בקול ברור כי ממשלת הפתח-חמאס היא רשות טרור ויש לפעול מולה בהתאם".

    בנט הוסיף ואמר "אין כיפת ברזל נגד נהגי מכוניות, ואזרחי ישראל לא יוכלו לחיות בלי הרתעה וריבונות בעיר בירתם. ביטחון הוא לא מותרות".

    השר אורי אריאל הגיב לפיגוע ואמר כי "הטרור הערבי בירושלים ממשיך ומתעצם. מי שלא נלחם בטרור כשהוא קטן מזמין את הפיגוע הבא. ראש הממשלה חייב לשנות כיוון, לנקוט ביד קשה נגד כל גילוי של אלימות ולשבור את הטרור. צריך להמשיך ולהחמיר את העונש על מחבלים ובני משפחותיהם. רק הרתעה חזקה תמנע את הפיגוע הבא".

    יו״ר הכנסת יואל (יולי) אדלשטיין הגיב ואמר כי "לא במקרה מכוונים המחבלים את האנרגיות הרצחניות שלהם לירושלים. זהו לב האומה ולכן לב הסכסוך, ולא בכדִי הם מקשרים אותו למאבק על הר הבית. אותנו לא יחלישו, ירושלים תיוותר חזקה בריבונותנו; אבל העולם חייב להפנים, שאין שום עיר בירה המתמודדת עם טרור רצחני מתמיד ברחובותיה, בחסות הסתה חמורה של מי שמתיימר לדרוש מאיתנו נסיגות בשם ה"שלום". לא תודה! אני מאחל החלמה מהירה לפצועים ותנחומים למשפחת ההרוג".

    ח"כ אלי ישי הגיב לפיגוע ואמר כי "מגיע צל"ש לכוחות הביטחון שחיסלו את המחבל במהירות. ב"ה נמנע פיגוע גדול יותר על ידי מחבל צמא דם שחיפש להרוג כמה שיותר אזרחים. ההסלמה בירושלים מעוררת דאגה אבל יחד עם זאת לנו אסור להירתע".

    ח"כ דני דנון אמר כי "מחבלים עם תעודת זהות כחולה מסתובבים חופשי בירושלים ועושים כבשלהם, הגיע הזמן שהשב"כ ומשטרת ישראל יחליפו את הדיסקט לגבי הדרך לטיפול בהרמת הראש של ארגוני הטרור".

    עוד הוא הוסיף כי "הודעת התמיכה של יו"ר הרשות הפלשתיני במחבל הקודם הייתה דלק למחבל הנוכחי. בדרכו מוביל אבו מאזן למעשי הפיגוע כנגד אזרחי ישראל ותושבי ירושלים".

    ח"כ שולי מועלם רפאלי אמרה כי "רק בתחילת השבוע במהלך דיון חירום בועדת הפנים על המצב בירושלים אמר המפכ"ל  יוחנן דנינו שמי שטוען שאין  בירושלים ירידה במהומות, ביידויי האבנים ובהפרות הסדר הוא לא מחובר למציאות".

    מועלם הוסיפה כי "כשמאות מאות שוטרים איבטחו הבוקר את ביקורה של סייענית הטרור חנין זועבי בהר הבית במקום להיות פרוסים בירושלים ולמנוע עוד פיגוע מפכ"ל המשטרה זקוק בדחיפות לאבחון".

    סגן השר ח״כ אבי וורצמן אמר בתגובה לפיגוע כי "אירועי הטרור האחרונים פוגעים פגיעה אנושה בריבונותה של מדינת ישראל ולא יעלה הדעת שאזרחי ירושלים לא יוכלו להלך בה בבטחה. מחובת השר לביטחון פנים לפעול בנחרצות להפסקת האינתיפאדה שהחלה בבירה".

    ראש העיר ירושלים, ניר ברקת אמר בעקבות הפיגוע כי "זהו יום קשה בירושלים ובשם תושבי העיר אני משתתף בצערה של משפחת ההרוג ושולח איחולי החלמה לפצועים. ממשלת ישראל חייבת לפעול במדיניות יד קשה כדי לנצח את המלחמה מול הטרור והפרות הסדר. יש לי מסר חשוב לתושבי העיר שלא נשכח שכוונתם של הטרוריסטים לשבש את חיינו לפגוע ולהפחיד אותנו. התשובה היחידה היא להחזיר את העיר לשגרה ולהמשיך בשגרת יומנו כי זה המסר למחבלים. אנחנו כאן ולא נזוז מכאן. נפעל ביד קשה יותר ואת המלחמה הזאת ננצח".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בלה, בלה, בלה, האחראים עסוקים בלדבר, כי הם פשוט מפחדים לקחת אחריות ולכסח את הטרור מהשורש, קרי, ערוצי התקשורת המקוונת ושאינה של הפלשתינים שמסיתים נגד אזרחי מדינת ישראל, לסגור לנפץ להכחיד את אל ג'זיר, מען, ודומיו, ניתן להם לשדר כאן כשיתנו בטהרן לשדר את קול חי, לבנתים כל עוד שזה לא קורה, האזרחים פה ימשיכו לדמם, ולמי בעצם איכפת?

    2. 1

      אין עם מי לדבר הערביים האלה הם לא בני אדם הם ב-ה-מ-ו-ת ומי שנותן להם להרגיש כאן יותר מידי בבית אז אנחנו אוכלים מזה קש
      האשמה היא לא על הערביים אלה על ישראל-עלינו אנחנו נותנים להם את ההרגשה הזאת שהם יכולים לעשות מה שבא להם…… תחשבו על זה!